v. 24 n. 3 (2022)

Artigos

Walter Palomino-Tamayo, Jose Luis Wakabayashi Muroya, Jorge Bullemore Campbell
Attributional Triadic Relationships Between End User, Specifier, and Vendor: Evidence from Building Supply Retailers
pdf (English) pdf
Ainara Perez-Monteagudo, Rafael Curras-Perez
Live and online music festivals in the COVID-19 era: analysis of motivational differences and value perceptions
pdf (English) pdf
Breno de Paula Andrade Cruz, Vinicius Ferreira Baptista, Steven Dutt-Ross, Sergio Pimenta
Avaliadores Online: Ética da Convicção versus Ética da Responsabilidade na construção de avaliações
pdf (English) pdf
Xiyan Han, Wei Liu
Investors’ Heterogeneous Preferences for Structured Financial Products in China: The Impact of Demographic Characteristics
pdf (English) pdf
Verônica Santana, Ervin L Black, Gerlando Augusto Sampaio Franco de Lima
Post-Earnings Announcement Drift in Latin America
pdf (English) pdf
Vinicius Brunassi , Humberto Galluci
Fusões e Aquisições em períodos de Recessão
pdf (English) pdf
Asier Garayeta, J. Iñaki De la Peña, Eduardo Trigo
Análisis Exploratorio de la Regulación de la Solvencia en los Tres Principales Mercados de Seguros de América Latina
pdf (English) pdf (Español (España))
Lívia Almada, Renata Simões Guimarães e Borges, Bruno Pérez Ferreira
As estratégias da Visão Baseada em Recursos Naturais são lucrativas? Um estudo longitudinal do Índice de Sustentabilidade Empresarial brasileiro
pdf (English) pdf
Eduardo Barcelos, Jorge Branco Vieira , Marcos Amatucci, Felipe Mendes Borini, Muhammad Mustafa Raziq
Renewing Subsidiary’s Innovative Capabilities through Flexible Design, Contextual Ambidexterity, and External Embeddedness
pdf (English) pdf
Pedro Henrique Fonseca, Queila Regina Souza Matitz, Karine Francisconi Chaerki
Human diversity in management and strategy studies: a bibliometric study
pdf (English) pdf